Több mint CRM

Több mint CRM

Az Ön cégének két legértékesebb erőforrása a munkatársai és az információk. Teljeskörűen kihasználja ezen lehetőségeit?

Középpontban az ügyfél

Középpontban az ügyfél

A PS CRM -ben az első kapcsolatfelvételtől egészen addig, amíg az Ügyfél ügyfél marad, minden információ, dokumentum <Ki, Kinek, Mikor, Mit, Miért, Hogyan> rögzítésre kerül.

Rugalmasan

Rugalmasan

A dobozos CRM-ek nem elég hatékonyak egy cég értékesítési és üzleti folyamatainak támogatására. Mi igazodunk, testreszabott CRM rendszert kínálunk Önnek!

A CRM előnyei

A CRM előnyei

Testreszabott
A legtöbb CRM rendszert próbálják úgy megtervezni, hogy mind a különböző cégprofilokhoz, mind pedig a cégek, vállalkozások méretéhez igazodva is megfelelően lehessen használni. Természetesen pont a mi igényünket kielégítő KÉSZ rendszer nem létezik. Minden esetre arra jók, hogy felhasználói használat közben szembesüljenek azzal mire is lenne igazán szükségük. Bár számtalan mező, eset és opció érhető el, sok esetben ezek nem segítenek hanem zavarnak, viszont ha szükségünk van pl. saját mezőre, egyedi hierarchiára, menükre, stb. ezekben nem nyújtanak megoldást vagy csak hijetetlen költségekért. A hatékony CRM rendszernél is a kulcsszó a testreszabás. Ennek megvaló- sítására két lehetôség kínálkozik: az egyik a CRM beépített testreszabási/paraméterezési eszközei, a másik pedig a bevezetés során a közvetlen alkalmazásfejlesztés;
Testreszabott
Speciális

Faktor CRM A rendszer célja faktor cégek front-office tevékenységének támogatása az akvizíciótól a szerződés kötésen keresztül a szerződések gondozásig. A rendszer a back-office modulja a a háttér tevékenységet is támogatja vagy interfész felületén keresztül átadja más rendszernek az adatokat. Munkaerőközvetítő, Fejvadász CRM Hulladékhasznosítás CRM Autókereskedő CRM

Cégnyilvántartás: A CRM egy központi helyen kezeli a cég-információkat.

A Cégekkel kapcsolatosan az alábbi adatok kerülnek tárolásra:CRM

Állapot (Akvirálás, Ügyfél, Nyitott, Elutasított, Egyéb, Nem aktív) CRM Státusz (engedmenyező, kötelezett, engedmenyező + kötelezett, üzletkötő, közvetítő) CRM Cégnév, Felvitel időpontja,VIP, Megjegyzés CRM Közvetítő neve, Képviselő neve, Backoffice neve CRM Alapadatok; Rövidnév, Cégforma (egyéni vállakozó, bt, kft, nyrt, kkt, szövetkezet, önkormányzat, zrt, egyéb), Bank neve 1, Bankszámlaszám 1, Bank neve 2, Bankszámlaszám 2, Közösségi adószám, Fő tevékenységi kör,Cégjegyzék szám, Adószám, Alapítási év, Elérhetőség; Telefon, Fax, Mobil, E-mail, Web,CRM Székhely, Megye, Irányítószám, Település, Közterület neve, Közterület (utca, út, tér, fasor, körút, sétány, köz, útja, sor, dűlő, sugárút, tere, kapu, telep, rakpart, főút, lejtő, iparterület), Házszám Levelezési cím, Megye,Irányítószám, Település, Közterület neve, Közterület, Házszám, Egyéb adatok, Engedményezői limit, Rögzítés ideje, Kötelezetti limit, Rögzítés ideje, Biztosítói limit, Biztosító véleménye, Mérlegév, Saját tőke, Nettó árbevétel, Mérleg szerinti eredmény, Létszám Vállalat mérete, Ügyfél minősítése, Adós minősítése,CRM Képviselő, Neve, Beosztás, Telefon, Mobil, Fax, E-mail, Megjegyzés CRM Kapcsolattartó1; Neve, Beosztás, Telefon, Mobil, Fax, E-mail, Megjegyzés CRM Kapcsolattartó2; Neve, Beosztás, Telefon, Mobil, Fax, E-mail, Megjegyzés CRM Csatolt Dokumentumok

Miért hasznos a CRM?

Miért hasznos a CRM?

A számlázó programból bizony nem derül ki, mi történt az értékesítés előtt, ki a beszerzési döntéshozó. Nem derül ki, hogy mennyire elégedettek szolgáltatásunkkal, termékünkkel, és az sem derül ki, hogy volt-e reklamáció, és azt hogyan kezeltük. Ezen információk nélkül annyit látunk, hogy mennyi bevételünk és kiadásunk volt. A vezető nem tájékozott olyan kérdésekben, amik nagymértékben befolyásolják a cég sikerességét és a munkavégzés hatékonyságát. Tovább...

Kinek érdemes PS CRM-rendszert bevezetnie?

Azoknak, akik

  • ügyfelekkel dolgoznak,
  • ahol több munkatárs is kapcsolatban áll a cég partnereivel és fontos, hogy az ügyfelekkel kapcsolatos információk, dokumentumok jogosultság függvényében egy helyen együtt megtalálhatóak legyenek;
  • szeretnék kiküszöbölni a munkatársak szabadságolása, betegsége esetén felmerülő információáramlási zavarokat,
  • szeretnék napra készen követni munkatársaik feladatait, és szeretnék pontosan, tervezetten látni az elkövetkezendő hetek teendőit, várható eseményeit.
  • szeretnék hatékonyabbá tenni az ügyfélkommunikációt.

Mit tud a PS CRM?

Az Ügyfélkapcsolati rendszer biztosítja mindazokat az eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél-információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők, egyrészt az áttekinthetőség, másrészt az ügyfelek megtartása érdekében. Főbb funkciók:

  • Ügyféladatok központi nyilvántartása;
  • Ügyfélkapcsolat támogatása: Körlevél, Körfax, KörSMS;
  • Dokumentumkezelés: az ügyfelekkel kapcsolatos összes dokumentum elektronikus kezelése, tárolása; többszintű csoportosítási és kategorizálási lehetőséggel;
  • Feladat/Ügy -kezelés: ügyfél-élettörténet (nyitott és lezárt ügyek), Ütemezett ügyfélesemények;
  • Feladatok/Események áttekintése igény szerint (Partner nézet, Munkatárs-nézet, Időrend nézet, Munkafolyamat–nézet); 
  • Ügyfél reklamációk kezelése (ki nyújtotta be, mikor, mivel kapcsolatosa, ki oldja meg, milyen határidővel, mi az aktuális státusz)
  • Minőségbiztosítási rendszer dokumentálási folyamatának egyszerűsítése;
  • Vezetői információk (Paraméterezhető reportok, listák, jelentések)

CRM ”mellékhatások”

Számítani kell arra, hogy a PS–CRM rendszernek is vannak ”mellékhatásai”, és pedig:

  • Az ügyféladatokat és ügyfelekkel kapcsolatos eseményeket rögzíteni kell, azok nem fognak maguktól bekerülni a PS–CRM rendszerbe;
  • A PS–CRM rendszer bevezetés magával vonhatja a belső vállalati munkafolyamatok ésszerűsítését, megváltoztatását;
  • A munkatársak nem mindig szeretik, ha tevékenységük nyomon követhető és hatékonyságuk mérhető.

Modulok

Ügyfélnyilvántartás
Ügyfélkapcsolat
Értékesítés Támogatás
Ügykövetés, Feladatkezelés
Dokumentumkezelés
Workflow