Faktor CRM A rendszer célja faktor cégek front-office tevékenységének támogatása az akvizíciótól a szerződés kötésen keresztül a szerződések gondozásig. A rendszer a back-office modulja a a háttér tevékenységet is támogatja vagy interfész felületén keresztül átadja más rendszernek az adatokat. Munkaerőközvetítő, Fejvadász CRM Hulladékhasznosítás CRM Autókereskedő CRM
Cégnyilvántartás: A CRM egy központi helyen kezeli a cég-információkat.
A Cégekkel kapcsolatosan az alábbi adatok kerülnek tárolásra:CRM
Állapot (Akvirálás, Ügyfél, Nyitott, Elutasított, Egyéb, Nem aktív) CRM Státusz (engedmenyező, kötelezett, engedmenyező + kötelezett, üzletkötő, közvetítő) CRM Cégnév, Felvitel időpontja,VIP, Megjegyzés CRM Közvetítő neve, Képviselő neve, Backoffice neve CRM Alapadatok; Rövidnév, Cégforma (egyéni vállakozó, bt, kft, nyrt, kkt, szövetkezet, önkormányzat, zrt, egyéb), Bank neve 1, Bankszámlaszám 1, Bank neve 2, Bankszámlaszám 2, Közösségi adószám, Fő tevékenységi kör,Cégjegyzék szám, Adószám, Alapítási év, Elérhetőség; Telefon, Fax, Mobil, E-mail, Web,CRM Székhely, Megye, Irányítószám, Település, Közterület neve, Közterület (utca, út, tér, fasor, körút, sétány, köz, útja, sor, dűlő, sugárút, tere, kapu, telep, rakpart, főút, lejtő, iparterület), Házszám Levelezési cím, Megye,Irányítószám, Település, Közterület neve, Közterület, Házszám, Egyéb adatok, Engedményezői limit, Rögzítés ideje, Kötelezetti limit, Rögzítés ideje, Biztosítói limit, Biztosító véleménye, Mérlegév, Saját tőke, Nettó árbevétel, Mérleg szerinti eredmény, Létszám Vállalat mérete, Ügyfél minősítése, Adós minősítése,CRM Képviselő, Neve, Beosztás, Telefon, Mobil, Fax, E-mail, Megjegyzés CRM Kapcsolattartó1; Neve, Beosztás, Telefon, Mobil, Fax, E-mail, Megjegyzés CRM Kapcsolattartó2; Neve, Beosztás, Telefon, Mobil, Fax, E-mail, Megjegyzés CRM Csatolt Dokumentumok
A számlázó programból bizony nem derül ki, mi történt az értékesítés előtt, ki a beszerzési döntéshozó. Nem derül ki, hogy mennyire elégedettek szolgáltatásunkkal, termékünkkel, és az sem derül ki, hogy volt-e reklamáció, és azt hogyan kezeltük. Ezen információk nélkül annyit látunk, hogy mennyi bevételünk és kiadásunk volt. A vezető nem tájékozott olyan kérdésekben, amik nagymértékben befolyásolják a cég sikerességét és a munkavégzés hatékonyságát. Tovább...
Kinek érdemes PS CRM-rendszert bevezetnie?
Azoknak, akik
Mit tud a PS CRM?
Az Ügyfélkapcsolati rendszer biztosítja mindazokat az eszközöket, amelyek segítségével a napi üzletmenettel kapcsolatos ügyfél-információk összegyűjthetők, rendszerezhetők, tárolhatók és elemezhetők, egyrészt az áttekinthetőség, másrészt az ügyfelek megtartása érdekében. Főbb funkciók:
CRM ”mellékhatások”
Számítani kell arra, hogy a PS–CRM rendszernek is vannak ”mellékhatásai”, és pedig: